آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند؟ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو‌های وارداتی از هفته آینده در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (١١ اردیبهشت ١۴٠٣) شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث حذف شد تک جمله‌هایی برای کسانی که همیشه پای کارند و دیده نمی‌شوند ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد | نیاز کشور به ۵۵۰ فروند هواپیما قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان بورس امروز (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) با افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار دبیر اجرایی خانه کارگر خراسان رضوی: قوانین کارگری به درستی اجرا نمی‌شود پیاز ارزان می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار به مستاجران: مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند دفاع تمام‌قد مقام معظم رهبری از کارگران | حال جامعه کارگری خوب شود حداقل نیمی از مردم کشور حالشان خوب می‌شود ویدئو | دستمزد کارگران تاثیری بر تورم ندارد رهن و اجاره ملک در منطقه شهدای مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | کمبود فایل‌های اجاره (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کدام بانک‌ها در ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن عملکردشان منفی بوده است؟ شرایط دریافت لاستیک دولتی رایگان خودرو چیست؟ + مدارک و لینک ثبت‌نام ورود دیوان عدالت اداری به ۳ پرونده شکایت برای ابطال مصوبه دستمزد ۱۴۰۳ حال خوش کارگر، برنامه خوب دولت را‌  می‌طلبد حباب و قیمت سکه بیشتر شد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پس‌لرزه‌های مصوبه جدید سازمان بورس| آیا بازارگردانان همچنان به رسمیت شناخته می‌شوند؟ تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها مالیات عجیب طلافروشان خبرساز شد | طلافروشان ماهانه ۸۰۰ هزار تومان مالیات دادند
سرخط خبرها

مراحل دریافت خودرو پس از برنده شدن در قرعه کشی ایرانخودرو

  • کد خبر: ۱۴۲۸۷۰
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
  • ۳۷
مراحل دریافت خودرو پس از برنده شدن در قرعه کشی ایرانخودرو
اگر شما هم آنقدر خوش‌شانس هستید که در قرعه‌کشی ایران خودرو برنده شده‌اید و باید واریز وجه کنید، از همین ابتدا باید به شما بگویم که نکات زیادی هست که باید بدانید، نکاتی که بصورت تجربی بدست آمده و می‌تواند به شما کمک کند تا اتومبیل‌تان را زودتر تحویل بگیرید.

به گزارش شهرآرانیوز، این روزها که تب‌وتاب قرعه‌کشی ایرانخودرو و تفاوت قیمت زیاد بین قیمت کارخانه و قیمت بازار خودروها زیاد شده‌است، برنده شدن در لاتاری ایران خودرو می‌تواند یک ابرشانس و یا حتی معجزه‌ای در زندگی هرکسی محسوب شود. چراکه تعداد متقاضیان آنقدر زیاد است که هر خودرو در قرعه‌کشی عادی بین دو تا سه هزار نفر قرعه‌کشی می‌شود. در این بین اگر شما کسی هستید که پیامک برنده شدن در قرعه‌کشی را دریافت کردید، به شانس و اقبال‌تان ببالید و این را هم بدانید که کار به همین‌جا ختم نمی‌شود و قرار است چند ماهی روزانه چندین بار به سایت ایرانخودرو سربزنید و چشم انتظاری بکشید تا خودرو را تحویل بگیرید، و من به شما قول می‌دهم که این انتظار هم شیرین و هم آزاردهنده خواهد بود.

در این بین نکاتی را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند به شما کمک کند تا از قسمت آزار‌دهنده ماجرا بکاهد و کمتر انتظار بکشید.

برای واریز وجه دست بجنبانید

اولین نکته زمان واریز وجه است، بهتر است پولتان آماده باشد تا به محض برنده شدن، واریز وجه را انجام داده و به مرحله بعد بروید. ولی اگر قرار است در زمان مهلت واریز وجه، پول جور کنید یا چیزی را بفروشید باید به سرعت این کار را بکنید چون تجربه نشان داده که کسی که زودتر واریز وجه را انجام می‌دهد، به احتمال قوی زودتر هم خودرو را تحویل می‌گیرد. پس دست بجنبانید و هرچه زودتر وجه خودرو را واریز کنید و به مرحله بعد بروید.

همه آن‌چیزی که بعد از برنده شدن لاتاری ایران خودرو باید بدانید

تحویل مدارک به سازمان فروش

دومین مرحله، مرحله تحویل مدارک است. به محض اینکه واریز وجه کردید، با در دست داشتن کارت ملی، شناسنامه و گواهینامه به محل نمایندگی منتخبتان بروید و مدارکتان را تحویل نمایندگی بدهید و از آنان بخواهید هرچه زودتر مدارکتان را به سازمان فروش تحویل دهند. زمانی که مدارک شما به دست سازمان فروش برسد، پیامکی برای شما خواهد آمد با این مضمون که: مدارک شما تحویل سازمان فروش گردید. این مرحله هم می‌تواند مرحله‌ی مهمی باشد، چرا که باز هم تجربه نشان داده که ممکن است این مرحله در مدت زمان تحویل خودرو موثر باشد.

همه آن‌چیزی که بعد از برنده شدن لاتاری ایران خودرو باید بدانید

حداکثر زمان احراز محل سکونت

در واقع مدارکی که باید به نمایندگی منتخبتان تحویل بدهید شامل کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه و گواهی احراز محل سکونت‌تان می‌باشد. ولی گواهی احراز محل سکونت را می‌توانید چند روز بعد هم تحویل بدهید و برای آن به عجله نیاز ندارید. چرا که پروسه احراز محل سکونت چند روز زمان می‌برد و با مراجعه به سایت سخا می‌توانید مراحل ثبت آدرستان را انجام دهید.

بعد از انجام این مراحل نوبت به مرحله انتظار می‌رسد، باید منتظر بمانید تا در پنل کاربری‌تان در سایت ایرانخودرو از مرحله "ثبت نام" گذر کنید و به مرحله "فاکتور شده" برسید.  این مرحله ممکن است از چند روز تا چند ماه طول بکشد.

همه آن‌چیزی که بعد از برنده شدن لاتاری ایران خودرو باید بدانید

مرحله «فاکتور شد» و تیک حسابداری

تحقیق از دو نفر از کسانی که این مراحل را در یک دوره مشابه برای یک خودرو مشابه انجام داده بودند، نشان داده که کسی که واریز وجه را دو روز زودتر انجام داده بود، دو روز زودتر هم فاکتور شد و به مراتب مراحل بعدی را هم زودتر به پایان رساند.

زمانی که فاکتور شدید یعنی عملا یک خودرو با شماره شاسی مشخص به نام شما صادر شده و بیشتر مسیر انتظار را طی کرده‌اید و دیگر چیزی نمانده تا خودرو را تحویل بگیرید.

در این مرحله پنل شما یک مرحله به جلو می‌رود و تیک "فاکتور شده" برای شما فعال می‌گردد و از این به بعد مراحل بعدی با سرعت بیشتری به پیش خواهد رفت. احتمالا یک یا دو روز بعد تیک مرحله "تایید حسابداری" هم فعال خواهد شد و این، به این معناست که قرار است طی یک یا دو روز آینده پلاک اتومبیل‌تان هم تعیین شود.

وضعیت سند خودرو را چک کنید

وقتی پلاک شما صادر شود، در قسمت "وضعیت سند خودرو" شماره پلاک و تاریخ ارسال پلاک را مشاهده خواهید کرد. این به‌این معنی است که پلاک شما صادر شده، اما هنوز تحویل گرفته نشده و نصب نشده است. وقتی پلاکتان تحویل گرفته شود تاریخ دریافت پلاک هم نشان داده خواهد شد. بعد از این می‌توانید با نمایندگی منتخبتان تماس بگیرید و بپرسید که آیا فیزیکی پلاک شده‌اید یا نه؟ احتمالا یا همان روز و یا فردای آن‌روز فیزیک پلاک خواهید شد و پیامکی دریافت خواهید کرد که اگر تمایل به دریافت حضوری خودرو دارید با نمایندگی منتخبتان تماس بگیرید وگرنه خودرو برای بارگیری وارد مراحل بعد می‌شود.

همه آن‌چیزی که بعد از برنده شدن لاتاری ایران خودرو باید بدانید

 

خودرو را حضوری تحویل می‌گیرید یا با باربری

کسانی که کارخانه صادر کننده خودرو به محل زندگی آنها نزدیک است می‌توانند با تماس به نمایندگی منتخبشان درخواست تحویل حضوری کنند و حدودا 2 روز بعد با مراجعه به کارخانه خودرو را تحویل بگیرند. اما کسانی که مکان سکونتشان از کارخانه صادر کننده خودرو زیاد است، نیاز نیست کاری انجام دهند و خودرو متعاقبا وارد مرحله بارگیری و ارسال به نمایندگی می‌شود و بعد از اینکه خودرو را تحویل نمایندگی دادند، نمایندگی با شما تماس خواهد گرفت تا بروید و خودرو را تحویل بگیرید.

همه آن‌چیزی که بعد از برنده شدن لاتاری ایران خودرو باید بدانید

برنده لاتاری شدی؟ بازهم خودرو را چک کن

پروسه بارگیری و ارسال، نسبت به فاصله کارخانه تا نمایندگی ممکن است چند روز طول بکشد. اما به شما قول می‌دهم بعد از اینکه روز موعود فرا برسد و شما برای تحویل گرفتن خودرو به نمایندگی مراجعه کنید و خودرو را تحویل بگیرید تمام آن سختی‌های دوره انتظار، بازدید روزانه سایت و شاید دیرکرد تحویل خودرو را فراموش خواهید کرد و سعی می‌کنید تا از اتومبیلتان لذت ببرید.

هنگام تحویل گرفتم خودرو سعی کنید همه قسمت‌های خودرو را با دقت چک کنید، از بدنه خودرو تا موتور، آچار چرخ، زاپاس، سیستم روشنایی و .... همه و همه راچک کنید تا اگر مشکلی مشاهده کردید به نمایندگی اطلاع دهید.

همراه با خودرو دوعدد سوییچ و کارت مربوط به کد سوییچ‌ها (اگر خودرو دارای سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر باشد)، دفترچه راهنما و مثلث خطر را هم باید تحویل بگیرید. اما مدارک خودرو کمی طول می‌کشد تا به‌دستتان برسد.

سند کمپانی و بیمه خودرو چند روز بعد به نمایندگی ارسال خواهد شد و آنها با شما تماس خواهند گرفت تا برای تحویل گرفتن سند و بیمه خودرو مراجعه کنید. اما برگه سبز و کارت خودرو از طریق پست به آدرستان ارسال خواهد شد و به‌دستتان خواهد رسید، اما کارت سوخت به زمان بیشتری نیاز دارد و ممکن است چند ماه طول بکشد تا کارت سوختتان صادر و به آدرستان ارسال شود.

همه آن‌چیزی که بعد از برنده شدن لاتاری ایران خودرو باید بدانید

برای سرویس‌های دوره‌ای به‌موقع به نمایندگی مراجعه کنید تا گارانتی خودرو باطل نشود. البته نکاتی از این قبیل را در دفترچه خودرو هم قید کرده‌اند که خواندنش به شما کمک می‌کند تا برای برخی از سوالاتتان به جواب برسید.

در پایان با اینکه کیفیت خودروهای داخلی پایین است و ممکن است خودرو شما دارای ایرادات جزئی هم باشد ولی با توجه به تفاوت قیمت کارخانه و بازار، برنده شدن در قرعه‌کشی ایرانخودرو می‌تواند کمکی باشد برای قشر قابل توجهی از مردم. هرچند دلالان و بازاریان هم از این فرصت نهایت استفاده را می‌کنند و امتیاز برنده شدن شما را همان ابتدا با مبالغ توافقی خریدارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
Emran
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
2
در طرح مادران باید کارت واریز وجه به اسم خود مادر باشد یا همسر او می‌تواند کارت بکشد
مهدی
Netherlands
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
خیر باید کارت هم به نام خود متقاضی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
1
0
ممنون از شما
رعنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
1
1
سه ماهه از خودرو من میگذره اما هنوز فاکتور نشده ب نظرتون فاکتور میشه قبل عید ماشین دستم میرسه
حمیدبهادرپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
5
سلام‌‌بعدازواریز‌پول‌به‌حساب‌ایران‌خودرو‌بایدظرف‌چندروز‌به‌نمایندگی‌مراجع‌نمایم‌
حمیدبهادرپور
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
0
2
سلام‌‌بعدازواریز‌پول‌به‌حساب‌ایران‌خودرو‌بایدظرف‌چندروز‌به‌نمایندگی‌مراجع‌نمایم‌
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
2
سلام بعد از واریز وجه قرعه‌کشی کی باید به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کنیم
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
بعد از واریز چول بلافاصله با مدارک باید به نمایندگی برویید
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
خواهشاکسی میدونه جواب بده من پول واریزکردم حالابرای مراجعه به نمایندگی تعطیل است وتا۱۴فروردین یعنی ۱۰روزدیگربازنیستندومهلت من تافردااست ایامشکلی پیش نمیاد
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
1
باسلام .اگر کسی بعد از قرعه کشی واریز وجه خودروی دیگری را به اسمش سند کند در تحویل خودرو مشکلی پیش مآید یانه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
کسی میدونه جواب بده من سه ماهه پژو پارس برنده شدم 25تو سایت زده تاریخ تحویل الان رفتم نگاه کردم دیذم تیک فاکتور شده اینا همه برداشته شده ورفته تو‌مرحله ارسال دعوت نامه کسی میدونه چرا
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
خودش درست ميشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
0
0
سلام ماشین سورن پلاس در اومد بعد کل وجه واریز کردم رسید به مرحله آماده برای صدور فاکتور حالا بعد یک ماه برگشت رو مرحله دریافت پرونده کسی میدونه چرا خواهش جواب بدین
سعید گورانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
0
0
سلام . من پژو پارس X..سه ماهه برنده شدم تا چند روز پیش داخل پنل زده بود اماده برای صدور فاکتور یک ماه این رو نوشته بود . الان داخل پنل نوشته آماده دریافت پرونده . داره رو به عقب میره مراحل .مشکل از کجاس . ۱۰ روز دیگه داخل قرار داد موعد تحویل خودرو است
کاربر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
سلام مابه التفاوت اعلام کردند
پرداخت شود روال عادی فاکتور شدن صورت میگیرد. چک کنید در واریز وجوه در کارتابل ایرانخودروی خودتان اعلام کردند.
مهمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
بله .. برید پروفایل ایارنخوردتون تو واریز وجوه مابه التفاوت اضافه کردند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۲
0
0
سلام من در طرح یکپارچه پارس نوشتم زده تحویل تابستان ۴۰۲ پیامک هم نیامده الان باید چکار کنم باید خودم برم یه نمایندگی...لطفا راهنمایی کنید سپاسگزارم
بهار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
0
سلام .من طرح یکپارچه پارس برنده شدم ..فاکنور شده تایید حسابداری هم شده پلاک هم شده ...احتمالش هست زودتر از موعد بیاد برام؟؟
عباس بانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
0
0
سلام دوستان برای من زده دارای فیزیک پلاک کی تحویل میدن
ناشناس
Germany
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
درود من 3 ماه پیش تکمیل وجع کردم برای پژو پارس الان 5 روز هم بابت تحویل خودرو تاخیر داره پیامک آمده باز 23 پول بریز برای افزایش قیمت واریز کردم حالا نمیدونم چقدر دیگه طول میکشه تا ماشین بیاد
موندم برم شکایت کنم و یا چیکار کنم
حسن
Germany
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
سلام خسته نباشید تو پروفایل تاریخ تحویل وتاریح گیرنده هیچی نزده واسم ازن ۲ روز میشه لطف کنیین راهنمایی کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
0
0
سلام پیامک دریافت پرونده بعد از چه مرحله ای ارسال می شود. فعلا واریز مبلغ اولیه و امضا قرارداد در نمایندگی
امیر از اصفهان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
سلام ، اقا من ۲۴ برج یازده واریز وجه کردم ولی هیچ کار دیگه ای انجام ندادم اصلا ماشینم الان از سه ماهش گذشته ، اریسان ثبت نام کرده بودم به نظرتون هنوز وقت هست برای تکمیل پرونده و رفتن به نمایندگی
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰
0
0
سلام من بهمن 1401تکمیل وجه کردم طرح مادران بود موعد تحویل هم 25 اردیبهشت بوده ولی هنوز تو مرحله آماده برای فاکتور هستش آیا کسانی که همراه من بودن ماشین تحویل گرفتن
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۷
0
1
سلام من وجه کامل خودرو رو پرداخت کردم و ماشین در مرحله فاکتور شده هستش اما با وجود اینکه مراحل احراز نشانی رو انجام دادم و برگه احراز رو ارائه کردم اما نشانی رو برام احراز نشده زده دلیلش چیه؟؟؟؟
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
0
سلام دوستان
بنده ماشینم چندین روز تو مرحله تایید حسابداری هست و توی وضعیت خودرو زده بود آماده تحویل > بعد شد در حال حمل > و الان نوشته دارای فیزیک پلاک
مگه نباید بعد مراحل
آماده حمل
در حال حمل
تحویل به نمایندگی میزد؟؟؟
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
0
0
سلام میخاستم یه نکته ایی به دوستانی ک مشکل احراز سکونت حتی بعد از ارایه دادن برگه احراز سکونت به نمایندگی دارن بگم
اقایون حتما بعد از این یکبار به تعویض پلاکی شهرتون مراجعه کنین و احراز اونجا انجام بدین وگرنه هیچوقت پلاک نمیشه
من بعد از یازده روز پلاک نشدن مراجعه کردم و فرداش پلاک شد
حتما برین
مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
0
به ما گفتن حداکثر بیست روز بعد از تکمیل وجه ماشین تحویل داده میشه الان 25 روز گذشته هنوز حتی فاکتور هم نشده من نمیدونم واقعا معنی حداکثرو نمیدونن یا خوششون میاد اذیت کنن موقع پول گرفتن فقط هرچی بگن همونه موقع تحویل میرسه نه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
0
0
سلام من بعد از 45روز از تکمیل وجه هنوز فاکتور نشده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
1
سلام. ۲۰۷ پانا صفر ایران‌خودرو استان قمو خیلی وقته پلاک نکردید. ممنون میشم زودتر انجام بدین
بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
0
0
سلام دربرج دوازده چهارصدویک برنده طرح مادران شدم تحویل آذر ما است ،اما فقط دوتیک فعال شده واریز وجه ونمایندگی در تیک سومی فاکتور مونده ،سه ماه مونده به تحویل چرا تیکهای بعدی فعال نمیشود آیا مشکلی وجود دارد؟درضمن همان موقع که واریز وجه کردم بعد رفتم نمایندگی مدارک تحویل بدهم که گفتند نیازی به مدارک ندارد لطفا راهنمایی کنید
بهرامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۳
0
0
دوستان اصلاح میکنم بعدگذشت چندماه هنوز درمرحله فعال سازی درسیستم فروش مونده کسی بلده راهنمایی کنه لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
مشکلی نیست یه‌وقت اتفاق میفته چندروزمونده به تحویل همشون تیک میخورن زیادبه اوناگیرندین پیامک میادبراتون
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
0
0
مرحله تکمیل وجه را ۵۵ روز قبل اوکیش کردیم ولی هنوز فاکتور نشده ،
سواری ۲۰۷ پانا هستش،
کی مشخص میشه پس ؟
سجاد مردان زاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
0
0
سلام من برای پارس eu7p تکمیل وجه کردم الان چندین روز هست مچنده رو گذینه پرداخت کل وجه.. کسی میدونه چند روز میکشه اماده برای صدور فاکتو بشه؟ لطفا راهنمایی کنین
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
2
0
سلام برای من ازششم آبان ماه 1402زده فیزیک پلاک دوستان راهنمایی کنید ماشین چندروزه به دستم میرسه ممنون
محمدمهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
0
0
سلام متشکرم. چقدر خوب و عالی توضیح دادید.
باز هم سپاسگزار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->